Kliklah dulu tawaran-tawaran yang menarik disini

Monday, May 9, 2011

Apa2 jer lah.....



























Pertama :

Lama dah aku nak masukkan entry nie... asik hold jer simpan dalam draft...... so, masukkanlah jugak untuk dipos..... he he heee...... Weekend lepas, aku and family ke Kluang.... antar pengantin adik iparku Jaja & Ayie..... So, dikesempatan ini juga Kak As ucapkan selamat pengantin Baru semoga berbahagia keakhir hayat...... ermmmm..... biasanya kalau kami dah ke Kluang memang x lepas dari ke Kluang Railway Coffee...but, kali nie.... Maaflah, nak singgah tengok pun tak mahu lagi.... Rasa marah memang ada sebab rasa tertipu.... walaupun kadang2 memang terfikir betul kata mereka.... Mereka x letak tanda Halal... so, terpulang pada pelanggan nak masuk atau tidak kedai mereka..... Pengguna yang perlu pandai memilih tempat makan!!!..... ADUS!!!....So, betul kata anak sulungku AFIQ... Setiap makanan yg dibeli mesti tanya dulu...."HALAL TAK PAPA?...HALAL X MAMA?".... pening aku nak menjawab setiap kali makanan yang dibeli... mesti akan tanya dulu pada kami walaupun air mineral... atau buah2an sekali pun!.... grrrrrrrrrr.......


















Kedua :


Gambar kat atas tu pulak adalah kenangan aku dan suami mengadakan pameran kerjaya di Kota Tinggi..... Masa nie kami makan bersama Datuk Dr Adham Baba kat Restoren Baser..... So, dia belanjalah pada AJK yang bertugas pada hari tersebut... ermmm... sorylah, gambar pun blurrrr...Maklumler pakai kamera hset jer... dah tu amik dari jauh.... perrgh... memanglah jadik cengini..... Datuk nie juga pernah menghulurkan penghargaan kepadaku pada Majlis Anugerah Perkhidmatan Cemerlang tahun 2003 yang lalu di Hotel Pan Pacific, Sepang..... Masa nie dia jadik KSU KPTM...... bangga sekali lagi sebab dapat jumpa beliau yang sememangnya berjiwa rakyat!.....























































KETIGA :

Yang nie pulak adalah program perjumpaan ahli PRS PJB dirumah kami....hehehehe.... Sorylah banyak2 kepada Ahli2 PRS kerana rumah kami nie kecik.... x der apa yang boleh dibanggakan...Namun tetap bersyukur padaNya kerana memberi kami tempat berlindung.... Tahniah kepada ahli PRS yang menjayakan program ini.... Kami hanya mampu menyediakan tempat.... merekalah yang bergotong royong memasak.... berBBQ... mengemas... menyediakan menu dsb... Tahniah kerana program berjalan lancar walaupun ada sedikit hujan dipetang hari.... Segala kelemahan kami memohon maaf.... dan secara jujurnya aku berasa amat terharu pada mereka nie.... memang pelajar yang sangat menghormati pensyarah.... sangat friendly (x sombong)..... rajin..... dan yang lagi aku amat terharu sebab malam tu abes program lambat aku naik atas dan tidurkan aleesya... sudahnya aku pun tertidur sampai pagi.... bangun pagi jer betul2 aku terkejut!!!!..... bersih.. clean... macam x der apa2 yang berlaku semalam!!!...... Suamiku kata "budak2 PRS yang buat semua nie sama2"... Ya Allah.... Malunya aku boleh tertidur sampai pagi... dah tu rumah aku boleh bersih seperti tiada apa2 yang berlaku.... apapun TERIMA KASIH BANYAK2 pada semua ahli2 PRS yang bertungkus lumus membersihkan rumah aku yang memang pun comot..... TQVM....


No comments:

Jom tengok gambo2.........