Kliklah dulu tawaran-tawaran yang menarik disini

Thursday, May 16, 2013

i hate you!!!!!....

 
 
 i'm unhappy today!!!....
Actually dari semalam......
Sangat2 sedih sebab semua data dalam komputer saya diserang!!!
Diserang oleh Virus JAHAT ini!!!!....
Virus Sality yang menyebabkan komputer saya terpaksa!!!...
Uwwaaaaaahhhh..... Terpaksa diformat TANPA disave!!!....
Nak save pun dah tak boleh beb!!...
Bila nak copy or save...
Komputer saya akan Not Responding!!!....
 
Daripada hanya mampu melihat komputer saya....
Tanpa melaksanakan sebarang kerja....
Tak boleh nak copy... tak boleh open drive C...
Senang cerita semua tak boleh buat ler...
Aku REDHAkan dalam terpaksa
bahawa komputer ini terpaksa diformat....
 
Tambahan pula... keputusan pelajar saya belum hantar...
Analisis telah lama saya siapkan untuk kelas saya...
Sebagai Ketua Penyelaras saya dah menyiapkan untuk kursus DEP
Hanya kursus DJK masih berbaki....
DAN..... semua kerja2 analisis ini saya BELUM hantar lagi...
Langsung tiada salinan pada orang lain!!!...
Saya kena buat semula untuk kelas saya!!!....
Saya kena kutip semula dari semua pensyarah yang mengajar kursus yang sama...
Saya kena buat semula!!!!....
Saya tak suka!!!...
TAK SUKAAAA!!!!!......
Tapi terpaksa juga melangkah.... menyiapkan tanggungjawab ini...
Tetapi maafkanlah sekiranya ia terlambat...
Saya perlukan masa....
Dugaan dan Ujian Untukku pada hari ini....
semoga ada hikmah disebalik apa yang berlaku....
 
CC : Steven ICT... tqvm coz take more time to solve my computer problem......
 

1 comment:

wakgelas said...

jahat kan virus itu makk.,ahHKs

Jom tengok gambo2.........