Kliklah dulu tawaran-tawaran yang menarik disini

Tuesday, August 17, 2010

bLoG TeRbArU dAriKu

http://www.asmida2.blogspot.com/
Lama sudah aku dah update blog kesayanganku ini. Entri kali ini adalah ingin aku sebarkan bahawa aku telah mencipta satu lagi blog baru khas untuk tatapan anak didikku. Antara kelebihan yang ada ialah :

i . Memudahkan pelajar mencari dan download nota yang diajar didalam kelas.

ii. Memudahkan pelajar melihat video2 yang berkaitan dengan kursus yang diajar.

iii. Boleh berinteraksi 2 hala dengan mengajukan mesej dalam shoutmix atau comment. Pelajar dapat bertanya soalan dan apa2 yang berkaitan.

iv. Dapat mempelbagaikan gaya P&P agar menarik minat pelajar dalam kursus ini.

Ermmm... So.. kesimpulannya dengan adanya blog baru ini dapat aku wujudkan satu inovasi dalam pengajaran agar aku dapat pelbagaikannya......

Welcome to my blog..... adios....

~as~

No comments:

Jom tengok gambo2.........