Kliklah dulu tawaran-tawaran yang menarik disini

Tuesday, April 19, 2016

Kem Jati Diri dan kaunseling JKE 2015

Tahun 2015 hokey!!!!.. Bukan tahun ni atau baru2 ni...  actually kejadian ni dah agak lama..... Sekarang anak2 didikku sedang menghadapai final exam... Ahad ni paper aku... anak2 didik yang exam.. pesnyarah pulak yang risau.. hu huuuu... mereka???...

Hah... "mereka" yang tidak menginsafi diri tu patut ke kem nie.... Penasihat Akademik dah bagi nama calon.... Pakej siap makan tido disediakan.... hanya membawa diri sahaja puuuun x mahu datang... hurmmm.... tetapi tidak semua... bagi yang datang... yang insafi diri tu alhamdulillah...

Kejadian gambar ni adalah di BOB HOMESTAY, Teluk Sengat... Sebelah jek dengan kampung aku.... masa ni ada masa rehat pun aku balik umah mak ( abah datang bagi pinjam keta ... pastu mak ikut sekali aku balik sini... then sudahnya mak ikut aku balik Mersing naik bas... yahuuuuuu!!!! happy sebab mak ikut balik,....

posing depan muara sungai di pagi hari
buah hati kesayangan mama
bucuk bacin masyam mama...
Hero kesayangan mama
sesekali posing sensorang
nak jugak posing sensorang
bujang mama sorang lagi...
pun posing sorang2... sayang bangah!!
Kesayangan mama
comel mama
Bob Village Homestay
Abang long kesayangan adik
18sx... Hu huuu...
Mandi dalam kolam comel
pantang nampak kolam

Ok tu jek untuk kali ini.... jumpa lagi di lain kali.. babai!....



No comments:

Jom tengok gambo2.........