Kliklah dulu tawaran-tawaran yang menarik disini

Tuesday, April 3, 2018

Day 2 : Forbiden City View

Oklah.. sambungan kepada cerita Day2... masih hari yang sama tapi entri yang berbeza... sebab nak tepek gambar banyak2.... nak cerita tapi kekangan masa.. kerja2 dulu2 x sama cabaran kerja zaman sekarang... so, aku x lah nak cerita panjang2.... yang penting target aku masukkan entri ke beijing dalam blog ni.... he heeee.....

Actually, keluar dari pintu exit forbiden city, aku sangat2 teruja sebab nampak cantik view2 kat area sini.... so, aku pun ambil2 gambar..... depan tu toilet jek... my MIL mmg kena singgah toilet... anyway.. botol air jangan lupa.... tiada paip air.. tapi paip sinki ada.... aku pun pergi gak.... kusmangat, air dia sejuk menggigit kulit.... teringat zaman gi New Zealand dulu.. mcm ni gak air kat toilet awam... ha haaa..... x leh lama2 dok toilet....


Gambar kenangan... aku tukang ambil gambar.... kiri sekali adalah tour guide kami.. 
Anak sulung saya.... he hee...


Anak ketiga saya.... sayang kakak anak yang solehah!

Ini mak budak....

Ini anak kedua....
Mak kesayangan saya....
bapak kesayangan saya....

Belakang tu sungai.... view yang cantik tapi pemilik kamera x pandai nak amik gambo.. he heee

Memang sejuk... sebab tu tangan masuk kocek... sorok tangan jek masa ni...

My MIL

Anak2 yang memang manja papanya

siap bergambar... kita balik lah... boleh tahan lah exercise kami pagi ni... hi hiii hiii....


No comments:

Jom tengok gambo2.........