Kliklah dulu tawaran-tawaran yang menarik disini

Tuesday, June 23, 2009

JOM TENGOK POKOK

Ente jangan risau lah Syawal.... Ana boleh tunjuk ente satu perkara... Jom kita tengok kat luar.
Itu....nampak tak itu pokok yang besar tu.... haa pokok apa.....

Itu saya tau lah.... Itu pokok pulammmmm....
Bukan..... pelam
Tengok yang bawah nie....

Itu saya tau lah.... Itu pokok scillieee.......

Pokok Cili.........tengok itu dia dah nak berbuah....
Ha..... yang sana pulak?????

Itu saya tau lah..... breenndiiiii....

Bukan.... bendiiii.....

Ente banyak pandai lah....... tak apalah, kambing pun x ada, x apalah.... kita boleh jual sayur2 ini lah....... ente betul2 pandai lah... pandai lah.........

4 comments:

Nida said...

banyak sungguhlah fokok ente tanam...ana pun ada tanam itu fokok lah...kesum lah..kesum lah...tapi fokok ana kuraslah macam ana... :-)

fAiRuLLaH's de GrEaT! said...

itu ana salah beli plastitlahh plastit laaa .. nanti ana beli besat punya.. barulah sayur boleh gumuks... huhhhuhuhhu

Nida said...

fandailah...fandailah....tapi memang ana tanam dalam fasu kecik lah..keciklah...huahuahuahua

Asmida said...

ha ha ha a a a..... itu fokok, dekat rumah ente juga sudah tukar itu fasu lah.....
untuk kak long lah... ente juge kene tukar itu fasu lah... fasu lah....

Jom tengok gambo2.........