Kliklah dulu tawaran-tawaran yang menarik disini

Tuesday, December 25, 2012

Hasil tanaman bertahun2.....

Lama betul tak bersiaran kannn kannn kannn....... sebab musabab kesibukkan sebab pelajar2 dah mula mendaftar dan cuti semula kini dan aku sibuk berjalan2....Selain tu aku jadi malas sebab x boleh upload gambar... dia suruh aku beli... ahhh.. malas aku semata2 nak buat blog kena bayo... tak kuasa.... bukan aku nie x der keje lain..... urrrmmm.... ini gambar lama..... hasilnya dah pun habes.... Alhamdulillah dapat jugak merasa walaupun tak banyak... adalah dalam 15 biji... kasi mak, mak mertua, jiran sebelah seorang sebijik dua... dan lebihnya untuk kami anak beranak.... mudah2an lepas nie akan berbuah lagi dengan hasil yang lebih baik. Urrmmmm.... jo tengok hasil petikkan kami......

Hasil petikan dilaman rumah.....
Hasil setelah di kupas kulitnya bila dah meranum.....
Syukur Alhamdulillah..... sangat2 manis dan sedap!
Syukur alhamdulillah..... memang tak dijangka... sangat2 manis... sama macam kat rumah lama.. manis macam madu...... tapi sayang buahnya sedikit..... makan bagi mak dan jiran buat celah gigi jer.... Mudah2an akan datang berbuahlah lebih banyak lagi.... semoga dapat sama2 yang lain juga merasa....... Aminnnn.................

No comments:

Jom tengok gambo2.........