Kliklah dulu tawaran-tawaran yang menarik disini

Monday, January 13, 2014

Happy anniversary....

Konvo PIS baru jek selesai... ada gak mengendeng2 bunga dari cik hubby sempena anniversary kami tahun ini... urrmmmm.... tiada jawapan. Lagipun memasing sibuk... tiada sambutan malahan no jalan2.... Sekali jek minggu depannya datanglah seorang amoi bawak ini bunga untuk PN.SALHASMIDAH!......  uikss... dapat bunga lagi.... yeaahhh!!... Suka sangat... ada 11 kuntum semuanya bermakna sudah 11 tahun kami bersama suka duka menempuh alam rumah tangga... Alhamdulillah....




Tetapi, baru2 nie kantoi dengan resit bunga cik suami letak didalam kereta... gilersss mahal!!... Kalaulah dia bawak aku sama masa tu, tentu aku tak nak beli bunga nie... terharunya.... demi isteri tersayang, sanggup dia beli bunga mahal sebegini... Ya Allah... betul2 terharu... lain kali tak payahlah bagi bunga kalau harga macam nie... belikan kasut ke... handbag ke.... makan2 pun bolehlah.... sebab bagi aku bunga nie akhirnya akan ke dalam 'cik tong' jugak nanti... sebab aku x reti menjaganya... urrrmmm.... cukuplah, aku pun x nak mintak bunga lagi... tapi barang2 lain boleh mintak kan?... he hee heee...


Apapun... Alhamdulillah... Syukur aku pada Mu Ya Allah, dikurniakan suami yang baik... yang setia... yang bertanggungjawab.... yang pandai mengurus keluarga... Terima kasih sayang kerana menyayangi diri ini dan anak2.... terima kasih kerana banyak bersabar dengan kerenahku... terima kasih kerana banyak berkorban demi keluarga tercinta... Sesungguhnya diri ini amat2 menyintai dirimu..... Sentiasa menyayangi dan merindui hingga akhir hayatku...... LOVE YOU FOREVER......

No comments:

Jom tengok gambo2.........