Kliklah dulu tawaran-tawaran yang menarik disini

Monday, February 7, 2011

Batam Center

Insan tersayang.......Jagung... jagung...jagung.... ( 6 jambatan...)

Rumah Pak Usu... ( Cari M'sia.... Yahooo..... ada line... boleh telefon Aleesya!... )

Atas Jambatan....yang menghubungkan 6 pulau.....

Pulau Batam, Indonesia..... Lama sudah hajat suami nak ke Batam.... rasanye sejak arwah ayahnya meninggal dunia tahun 2004 dulu dia dah bercita2 nak ke sana... May Be sebab arwah abahnya selalu ke sana dulu kot sebab tu dia nak juga menjejakkkan kaki ke sana..... Aku??? bab jalan2 memang aku suke... ada teman, nak lah aku ikut.... So, aku ler pengikut yang nak ikut walaupun x diundang..... keh keh keh.....
Pada 12 - 14 Disember 2010 yang lalu, alang2 cuti sekolah, aku, ejai, mertua dan parent aku 4 sekeluarga cuti2 ke Batam..... Disana, kami di sambut keluarga sebelah atok suami..... he he hee..... tak sangka juga yer ada keluarga orang luar negeri... syukurlah.... dapat jugak kami sekeluarga menjejakkan kaki ke luar negara... inilah negara luar pertama yang aku jejaki... Singapura yang negara jiran paling dekat pun aku belum sampai hingga kini....... namun, hajat dihati nak jugak pergi sementara passport dah ada...... tungguuuuuuuu...... Kesian Aleesya kena tinggal dengan mak ngah dia.... x per lah.... masih kecil sangat dia nak ikut.... tengoklah, kalau Aleesya ok, ada rezeki, panjang umur.... Aleesya boleh ikut mama dan papa ke New Zealand Jun 2011 ini yer....... tapi, Aleesya jadi anak yang baik yer... x leh meragam2...... boley??? ....


Gambar bersama puteri kesayanganku sebelum ke Batam, Indonesia.... daaaan..... selepas pulang dari Indonesia.......










Kenangan ke Batam Bersama keluarga tersayang..... terima kasih juga buat Pak Long Wahab dan Pak Anjang Ariffin sebab bawa kami jalan2 di sekitar Batam.... JasaMu tetap kami kenang...............



No comments:

Jom tengok gambo2.........