Kliklah dulu tawaran-tawaran yang menarik disini

Wednesday, February 16, 2011

Cheese cake

Cheese Cake

Menu tengahari aku..... makin debab ler aku gamaknyer....
Zoom dari dekat..... cheese yang diparut ini lah yang menggoda aku....
Jumaat lepas aku ada kelas Programming C..... nampaklah sorang student nie bawak kek sampat 3 tue.... ermmmm mesti nak bawak balik kampung... detik hati aku..... Tapi kek apa aku pun tak tahu...... abesssss jer kelas, rakan pensyarah dalam kelas yang sama Kak Ina menegur student yang bawak kek tadi.... " Awak bawak apa tue?...." Dia pun kata.... "kek".. tengoklah kami kek tue.... Erm nampak sedap... semua cheese cake ada 3 rasa... 1) Cheese 2) Chocolate Cheese 3) Blueberry cheese..... errrmmmmm.... feberet aku rupanyer..... Oleh kerana student tadi order sampai 3, mesti sedap punye... aku pun orderlah nak try..... (gambar diatas lah ) 1 jer.... he heheee.....
Keputusannya..... Memang sedap.... ditambah dengan cheese yang diparut .... perrrgh memang sedap... aku ada bawak balik sikit untuk anak-anak dan suami kesayangan... Kompom anak sulung bujang aku tue suka.... dia bab cheese nie memang feberet dia dengan mama dia..... (mana tak badan macam tue... huh!.... ) Okeylah.... cukup ini saja untuk entry kali ini... bye3.... jumpa lagi esok sebab memang ada planning satu lagi entry nie about semalam... "Maulidurrasul....."

No comments:

Jom tengok gambo2.........