Kliklah dulu tawaran-tawaran yang menarik disini

Friday, April 13, 2012

hApPy bIrThDaY sYaSyA.......




11 April 2010 yang lalu.......... 
masih teringat2 lagi kenangan indah itu,
Puteri impian sentiasa ditunggu,
Anugerah Allah yang satu......

2 tahun telah berlalu,
terasa sekejap masa berlalu,
anak yang bijak idaman kalbu,
semoga dimakbulkan doa hambamu.......

Aleesya comel membahagiakan kami,
Anak yang manja dan bongsu kini,
Kuat semangat dan lembut hati,
Semoga sihat dan dirahmati Illahi.....


ha ha haaa.... Nak masukkan gambar nie pun malu sebeno2nya sebab tak cantik... hu huuu huuuuu.... Kek nie aku buat sendiri sempena besday Aleesya semalam merangkap cuti umum pertabalan yang dipertuan agung..... urrmmm nampaknya dalam tempoh 5 tahun nie, besday Aleesya akan cutilah yerk.... best3.....

Actually kek nie aku buat segera yer.... coz balik rumah dari merayap dah nak masuk margrib... balik2 terus godak dan bakar. Dalam kul 8.30 siap cepat2 sebab takut Aleesya dan abang2nya dah tidur.... esokkan sekolah... siang dah penat merayap!... (aii.. merayap manalah tue kan?). Okey, ada masa aku akan masukan dalam entri lain sebab gambar ada dalam hset aku.. lom copy gambar lagi!.....
Happy Besday sayang mama................. Mama loveee u!.....
Semoga jadi anak yang solehah, lembut hati....
Anak yang bijak pandai, cemerlang dunia akhirat.. AMIN...
Syukur kupanjatkan padaMu Illahi, kerana dipanjangkan usiaku dan anak2ku... dapatlah aku melihat mereka membesar didepan mataku..... Alhamdulillah. Rasa macam baru semalam jer aku bersalinkan Aleesya... tup tup dah 2 tahun rupanya... dengan hadirnya puteri kesayangan mama nie, maka lengkaplah sudah ahli keluargaku... impian sudah tercapai.... doa telah dimakbulkan... Alhamdulillah...  Akhirkata... Selamat Hari Lahir Aleesya yang ke 2 tahun.... Moga cemerlang dan gemilang menjadi anak yang solehah... AMIN...

No comments:

Jom tengok gambo2.........