Kliklah dulu tawaran-tawaran yang menarik disini

Thursday, September 27, 2012

Kenangan laluuu....

Afiq berusia + - 1 tahun


Macam sekejap jer masa berlalu............. 2004, anak baru seorang.... urmmmm.. macam2 kenangan yang tidak boleh dilupakan.... Nak keluar malam?.. jangan haraplah... mak kata tak elok kena embun malam... nanti anak demam.... jalan kemana2 wajib pakai payung... semua untuk si dia tersayang..... Orang pegang anak aku akan aku pantau... takut2 jatuh ke apa ke.... risau sangat2... Bila anak dah 2, kurang sikit.... apalagi anak dah 3... habis semua pantang larang tersebut!!.....

Selain kenangan bersama si kecik comel ini.... kenangan ke Sarawak pada tahun 2004 juga masih di ingatan. Inilah kali pertama cik suami menaiki Kapal Terbang.... aku??.. aku dah banyak kali sebab banyak berkursus luar semasa bujang2 dulu... tapi bila dah berkahwin semua bertukar kepada cik suami jer yang keluar.... aku jaga anak2.. tak pe lah aku pun dah kurang suka kerja luar  nie... penat... baik aku dok umah kemas rumah lagi bagus.... hi hi hiiiii............. So, masa nie kiranya aku ler yang kena ajar cik suami cara2 menaiki flight.... Alhamdulillah berjaya. Bila dah berjaya tu yang setiap tahun kompom ada destinasi menarik yang akan kami pergi every year.... dan target kami pulak selepas melawat New Zealand dulu2 tue pulak, sekurang2nya sekali dalam setahun kami akan ke Luar negara.... Mudah2an misi tercapai... itupun bergantung kepada budget kewangan semasa.... ha ha haa haaaa...... Tahun nie ler paling puas aku berjalan... naik muak naik nak termuntah asyik berjalan sampaikan aku dah tak mahu ikut dah.... urmmmm... malassss!... Bulan November nie ditinggalkan cik suami dan anak2 pun aku sanggup kalau setakat Medan. Bagi aku Indonesia nie semua sama jerk... Tahun nie memula kami ke Semarang, Guangzhou, Kota Kinabalu, Batam, Bandung..... urmmmm... perabes duit memang laju nie.... kali nie bila hati dah malas.... harap2 dapat ler beralih duit tu ke tempat lain... kabinet ke... mozek ke... TV ke... air cond ke... apa2lah yang patut... kih kih kih... Aminnnnnn.....

Oklah... dimulakan dengan Air Asia kami ke Sarawak pada tahun 2004, sehingga kini kami ler antara pelanggan wajib setiap tahun.... Untuk tahun 2013 konon2 dah tak nak ke mana2 hanya pilih satu destinasi jer.... tup tup cik suami berjaya gak menempah ke Kuching, Sarawak.... urrmmm, layankan jer lah kan....... Kami akan ke Kuching, Sarawak pada September 2013... ada masa setahun lagi!.... boleh kumpul2 duit banyak2.... he he heeeee.............. Oklah, jom layan gambar2 kenangan aku ke Sarawak dulu2 tahun 2004. Uppps!!... kenapa aku tak boleh upload gambar2 banyak lagi eh?.. dia kata aku punya space dah out of limit of picasa?... gitu ler bunyinya... napa yerk?... dah kena bertukar blog baru ke?.... aduh... napa nie... tak bestlah tiada gambar dalam entri.........

Latar Belakang Pintu Masuk Kampung Budaya, Sarawak.
Di dalam Kampung Budaya, Sarawak
Afiq memang takut dengan rambu2 tue.... uissshhhh....

Lain tak muka cik suami aku dulu2?... Kurus.... encem.....macho jerkan... sekarang dah agak membulat, melebar tetapi comel.... encem tetap encem.... macho pun tetap cuma kurus je yang hilaaaangggg.... mueh he he heee..... Aku pulak?.. hah korang komen ler sendirik!.... 

** Masih terfikir2 kenapa x boleh upload gambar lagi!.. Bagaimana harus aku  bertukar blog lain?..   uwaaahhhhh.....



No comments:

Jom tengok gambo2.........