Kliklah dulu tawaran-tawaran yang menarik disini

Monday, July 15, 2013

Rehat sekejap

Berehat sebentar dengan kit kat.....

Lama rasa tak berkursus luar..... jarang meninggalkan anak2 dengan cik suami... lama benar rasanya... entah boleh ke tidak?. Pasal makan aku tak kisah... sebab senang jer bazar ramadhan melambak ada... pilih jer mana nak.... ( terpaksalah pecah azam semangat tak mahu ke bazar ). But not me okey! Aku masih belum shopping ke bazar... ari tu pun singgah jap semata2 beli belangkas then nampak kuih lopes terus balik.... tetap tiap2 hari memasak!.. tetapi, nampaknya 4 hari aku terpaksa berehat dari menyiapkan makan minum anak2 dan suami..... urrmmmm.... apakan daya....
 
Apa yang aku risau sangat2 adalah... sedar ke cik suami kalau Aleesya berjaga tengah malam nak menyusu....... rasanya belum pernah Aleesya ditinggalkan bersama cik suami.... 3 tahun lebih!... iye... Aleesya sudah 3 tahun lebih dan belum pernah kena tinggal dengan papa... Mak aku dah risau suruh tinggal dengan kak ngah aku... cian lah pulak akak aku... tak perlah.... ini tanggungjawab kami.... Aleesya pun dah besar... mudah2an Aleesya sihat dan tidak menyusu sangat waktu malam (tido)... dan jika dia mahu susu, mintak2 papa sedar....
 
Kemana akan ku pergi?... Hotel Residence Uniten, Bangi!!!.... Aku yang dengan penuh rela hati ingin kursus CPCM ini.... aku fikir sementara aku dan cik suami free....  biarlah aku ke sana walaupun bulan puasa..... Actually, sejak gred 42 dari tahun 2011 menunggu kursus CPCM tak muncul tiba.... baik aku penuhi peluang ini menggantikan rakan kerja yang tidak dapat ke sana sebab ada baby kecil.... Alhamdulillah.... Apalagi terasa apabila rakan baik Pn. Baiti akan kesana..... ada geng dan cik suami yang telah cukup syarat kenaikan pangkat .... lebih baik aku manfaatkan peluang yang memang sukar dapat ini...... sebab antara syarat kenaikan pangkat mesti telah menghadiri kursus PPK dan CPCM!...  Biarlah berkorban sedikit asalkan dapat manisnya suatu masa nanti.... mudah2an.... Okey, jumpa lagi nanti... bye.....
 
Gambar dari laman web telah dinyatakan...  dan dari En google

No comments:

Jom tengok gambo2.........