Kliklah dulu tawaran-tawaran yang menarik disini

Monday, July 20, 2009

Masa berlalu terlalu pantas.....

DULU... aku hanya seorang insan yang bergelar seorang anak. Aku hanya ada ibu bapa dan kakak untuk menumpang dan mencurah kasih....(ceh jiwang seeh...). KINI aku bergelar ibu kepada 2 orang putera kesayanganku... Afiq dan Azim..... Makin bertambah tempat untuk aku mencurah kasih..... Suami dan anak-anak..... ( i love u so much... ). Masa berlalu terlalu pantas...... Dalam usiaku menjangkau 30-an, anak sulungku bakal memasuki alam persekolahan Sekolah kebangsaan tahun hadapan.... Kini. Afiq perlu menunaikan tanggungjawabnya untuk menjadi insan yang berguna.....yang bergelar anak.... Belajar... belajar .... dan terus belajar walau kalian berada dimana jua.... Aku doakan semoga suami dan anak-anak akan teruskan perjuangan selagi diri mampu untuk mengapai tahap yang tertinggi.... amin.....
I Love my family Very Much....... Semoga Afiq menggamit kejayaan dunia dan akhirat
( Kereta idaman Afiq )

( Kereta Idaman Azim )
Capailah hasratmu walau dimana jua

Semoga menjadi insan berguna dan berjaya
Satu impian satu harapan....yeah!...

Mengejar impian dan cita-cita
Minggu lepas kami sekeluarga balik ke kampung Air Tawar 5. Bertemu dengan Shila (jiran sebelah rumah + best friend) yang kebetulan balik kampung dari KL. Masa kami balik nie, masing2 turun ke belakang untuk memetik buah2an. Emmm, apa nak?.. Rambutan merah? rambutan kuning? Durian? Manggis? Rambai? Betik? mmm.. macam2 lah buah2an tempatan yang ada..... rezeki musim buah....
Pandai ke nak memetik buah tuuu????

Bab main api... bagi kat Azim...... memang hero!
Penat... mengutip buah2an....

Nie pulak?...Apa yang baju kunig tu nak buktikan????
Kenangan masuk kebun belakang rumah... siap dah 1 megazine...

6 comments:

mizahazianis said...

makngah the fruits look like delicious can you post some fruits? yum yum

mizahazianis said...
This comment has been removed by the author.
Nida said...

Wah..sedap betul nampak rambutan tu..merah menyala..

p/a: As bila Azim nak dapat adik..hehe

Asmida said...

can... but if i post to you the fruit is 'bucuk'..... he he heee.....

fAiRuLLaH's de GrEaT! said...

ermm macholahh yang baju kuning tue wat kan heheheheheeh

fAiRuLLaH's de GrEaT! said...

cantik keta idaman tuh.. tunggu durian runtuh jek laa heheheh

Jom tengok gambo2.........