Kliklah dulu tawaran-tawaran yang menarik disini

Wednesday, February 10, 2010

layang2 terbang melayang.....

Bersantai dihujung minggu bersama suami dan anak2 tersayang......
Layang2 adik.......
Terbang melayang ditengah padang... ingin aku hiburkan.. hiburkan hatimu sayang.....agar rasa dihati.. akan kau kenang.....da da di di di du di da da di... da di2x... he heheeee..... (entah betul ke lirik aku nie).........Tengok nie layang2 dah naik... angin kuat....Layang2 abang dah sangkut jom main taman!!!...Mama adik nak eskerimmmmm..... jap!.. mama belilah nie....
Weekend lepas aku x balik kampung... rumah pun tengah kecah.... pagi Afiq ke kelas tekwando..... petang???.... apa lagi dia.. kalau x jalan x sah.... sebelum azan Asar lagi dia dah ajar kuar.... aku lagi tengah letih.. mau jer aku teruskan tidooooooo..... tapi, dia dah merengek2 nak ajak jalan....Plan punye plan... pk punye pk... tup tup.... joommmmm ..... g Bukit Layang2.....
Aku pon dalam keberatan, bangun solat terus kuar rumah..... Nasib baik ari nie Sabtu... nak gak mama ikut, kalau Ahad.... ke rela kena tinggal dirumah.... esok nak keje.. kompom penat....
So, hubby yg melayan kerenah anak2 nak main layang2.. baru main dalam 15 minit layang2 mereka dah tersangkut kat pokok... tapi sebelum sangkut, tinggi lah jugak layang2 tu naik.... kerana naik tinggi sangat ler benang layang2 tu kena kat pokok..... last2 kita orang g taman mainan layankan mereka.....lebih kurang pukul 6.20 kami pulang ke rumah coz masa nie magrib masuk awal x seperti sekarang......

No comments:

Jom tengok gambo2.........