Kliklah dulu tawaran-tawaran yang menarik disini

Thursday, January 5, 2012

Johor Premium Outlet

Selamat petang semua..... salam 1 Malaysia.... salam bertemu semula untuk reader yang membaca blog aku nie..... Kali nie aku nak bawak korang semua pergi ke Johor Premium Outlet yang berada di Senai.... Aku sebenarnya tak de planning nak ke sini. Memula pada Sabtu lepas aku telah ke Batu Pahat sebab ada kerja kawin Izam (Anak kepada Kak Mariani @ rumah aku tumpang masa praktikal di Sek Men Seri Medan) dulu2 masa tahun 1999.... lama kan masa berlalu...... tapi tak sedar dah berbelas tahun kami tak jumpa..... Balik tu, masa masih awal lagi dalam 4.30 petang... hari pulak Sabtu... Maka, atas ada masa yang terluang nie kami telah kesini untuk meninjau-ninjau cerita @ berita hangat yang sedang tersebar tentang JPO ini.... jom layan......

Johor Premium Outlet

Berbaju kurung lagi...... Ayunya wanita tu yer.....

Bersama insan2 yang aku sangat sayangi.....

Abang Long sangat rajin jaga adik... Mama sayang abang long!...

Chocolet Outlet

Dah abang long.. tak yang dukung sya sya... cian mama tengok....

Kan dah penaaattt....
 
Opppssss.... Kena marah dengan abang long!.. Mama amik gambar 18sx... i'm sorry....

Minimum price.....  RM200
Kedai nie je yang menarik minat aku... PONEY @ Baju anak-anakku.....
  
Jalan-jalan lagi

Kat tingkat atas pulak....

Uikkk.... napa tue sya sya....

Tempat nie menarik minat anak2 aku!.....

Di sini juga....


Mama penat kat sini... tenpat duduk semua penuh....

sini mama suke.... Food Court.....

Tapi harga.... bukan harga biasa ye.....
 
Tengoklah... beratur panjang gileeeeers.... Nak bayar parking......


Daaannnnn.... beratur panjang lagi untu keluar dari sini.... owh... Mama sangat x suka sebegini!....

2 comments:

akak said...

5 minit je nih dari ofis akk...haha selalu shopping time lunch >.<

Asmida said...

o ye ke... he hheeee....

Jom tengok gambo2.........