Kliklah dulu tawaran-tawaran yang menarik disini

Monday, March 23, 2009

Berangkat ke New Zealand



(gambar sebelum bertolak ke airport senai)

Bukan aku yang berangkat ke New Zealand... tapi, kakak iparku... Hasnidar dan suaminya..Hanafiah..serta 3 anaknya Mizah, Azie dan Anis... Tahniah buat abang anep coz dapat melanjutkan pengajiannya ke peringkat Phd (yang mana aku rasa x mampu) di Auckland, New Zealand.... Mudah2an Allah mempermudahkan urusannya disana...Actually, aku kenal blog nie pun pasal akak ipar aku lah nie... rajin menulis blog dan last2.. aku pun terikut2.. (tapi, x serajin dia)... Aku buat yang mana aku sempat lah... baca tu sempatlah.. nak buat belum tentu lagi.. Anyway, tahniah buat 'keluarga' kak long kerana berjaya ke sana... (coz kami belom berjaya lagi..). Jaga diri kalian dirantauan, kami disini sentiasa mendoakan kalian sentiasa dibawah lindunganNya dan dipermudahkan segala urusan disana serta beroleh kejayaan dengan segera disana.... AMIN......


(KatAirport Senai)

1 comment:

Nida n' Hanafi said...

thanx......
seronok gak merantau ni..tapi rindu kat suasana Malaysia Tuhan saja yang tahu....

Jom tengok gambo2.........