Kliklah dulu tawaran-tawaran yang menarik disini

Friday, November 11, 2011

Karamel Kek lagi?....


See... See.... Masa nak menyambut hari jadi Afiq pada 28.10.2011 yang lalu... aku dah buat 2 biji kek... Kali pertama kaler dia pudar dan tak kering betul keknya..... Esoknya buat kali ke 2 memang best... cantik tapi terlebih sikit kaler dia (bagi aku lah). Rasa dia kedua2nya sama... memang sedap... bebudak nie memang kejap jer berdezup telan kek nie... he heeee heee..... Masa besday Afiq aku buat 1 loyang kecik jer.. 1 adunan.... memang kejap jer abes... siapa yang makan semua kata sedap...  apa lagi?.. terangkatlah montot aku nie bila orang puji kata sedap.. maklum ler... orang x pernah buat kek..... Nasib baik jer lah aku tak terkentut..... kuang.. kuang kuang.......
Da

  

Semalam aku buat lagi kek karamel nie.... sebab dah niat konon2 nak bagi mak mertua aku kek nie masa Hari Raya Haji lepas... tapi aku tukar jadual buat brownies  mousses  pulak.. Tapi kek tu jadik bantat... Geram betul!.. Sudahnya aku terus order 3 bijik gula hangus kat jiran aku... 2 biji untuk mertua dan sebiji untuk mak aku!....Tutup cerita pasal buat kek geram punya pasal....



Tapi semalam aku buat lagi sebab bahan2 pun ada lagi...  separuh bagi mak mertua aku dan sepruh lagi anak2 aku yg ngap!... Memang dia orang suka.. kalaulah kek nie tak gemukkan badan... nak jer aku selalu buat sebab sedap!... tapi.... aku sayang diri aku... suami aku dan abang long yang mana kami bersaiz besar.... kalau boleh naklah kecikkan saiz kami nie.... he heh eee heheee...

No comments:

Jom tengok gambo2.........