Kliklah dulu tawaran-tawaran yang menarik disini

Tuesday, November 1, 2011

sukatilah saya nak buat apa pun!....

Sibuk bermain-main puzzle

Tengok abang susun puzzle

Dah  meraung2 kalau dia ingat dan perasan!!!....
Hah!.. nie ler yang aku geram.... susah betul kalau nak solek molekkan dia.... Kalau lepas mandi pun  berkejar nak sikat rambut... apa lagi kalau nak ikat rambut dia.. memang susah... kalau dapat pun 2 - 3 minit jer... lepas tu abes dia buraikan.... yang nie hah penat aku beli sepitlah, ikat rambutlah, rebenlah, scarflah, rambut palsulah... semua habis dia tak nak pakai!.. Geram betul.... Sudahnya apa yang aku beli berterabur tanggal sana, hilang sana, simpan sini... sudahnya hilang.....

Tengok yang ni pulak dengan stail bertudung.....
Senyum sayang!..... senyum...
Posing sikit..... ok... canteeek!....
Ok... lagi sekali sayang.... urrmmm... marvellous....

Ok..... posing lagi sayang.. posing..... dah mula stail gedik lah pulak!... ha ha haaaa....


yang nie boleh tahan lama sikit... agaknya dia tak nak free hair kot.... dia nak pakai tudung kot... Mudah2an lah nak... Mama lagi suka.... tapi masalahnya, kalau mama pakaikan tudung pun bukan boleh bertahan lama.... aisssh!... mesti dalam hati dia berkata "Sukatilah saya nak buat apa pun!..." sebab dia susah nak jadik model mama dia... hu huhu.....

2 comments:

fAiRuLLaH's de GrEaT! said...

comel anak dara papa nie

Nida said...

olorrr comel sesangat... besar sangat dah nampak.... macam boleh ada adik je ni..hehe

Jom tengok gambo2.........