Kliklah dulu tawaran-tawaran yang menarik disini

Tuesday, November 8, 2011

Rindu kembali menerpa


Tetiba rasa rindu masa ke New Zealand dulu
Teringkat pada mereka yang banyak berjasa

Mereka yang disayangi
 
Semoga Allah melindungi mereka
 



dan merahmati kami

Sebuah keluarga bahagia



impian setiap manusia

keluarga kami
Seronoknya kesana!...












Bestnyer....



Tetiba rasa rindu masa ke New Zealand dulu.... puncanya adalah :
1) Tetiba boleh pulak semalam aku mimpi kesana sekali lagi... Tapi kali ini lebih ramai romongan Cik Kiah bersama keluarga Ejai dan Iwan......
2)Tadi search Mr Google. Kengkonon nak mencari maklumat berkaitan Pnom Penh atau Ho Chi Minh..... Olok2nya nak kesana yang mana planning asal nak ke China atau Hong Kong yang sememangnya dibatalkan... Tak nak aku. Tetiba rasa takut dan dengar2 kata kurang best kesana... Tambahan sekarang air asia tengah promote ke Pnom Penh... tu yang tengah buat kajian... ok ke tidak tempat2 nie....
3) Cari punya cari tetiba .......... rindunya kat tempat nie..... teringat2 kembali..... bestnya. NZ... Sekali lagi rindu menerpa... bila ingat2 dan renung2 kembali, satu penyesalan yang amat sangat!!!.... Menyesal sebab tak bawak abang long bersama.... menyesal sangat2...... Kalau suatu masa nanti ada duit, akan aku bawa abang long ke New Zealand!... Kesian sangat sebab dia tinggal... Lebih2 lagi baru terbaca dalam buku karangan dia tadi tentang "Ibu saya"... terharunya... rasa nak nangis!!..... nanti aku masuk dalam entri....
4) lagi best baca blog ( www.kakiberangan.blogspot.com ) ceciter tentang jalan2 yang memang juga hobi aku.... cuma kekangan duit jer... "Kalaulah" aku banyak duit.... entah2 dah kemana aku pergi... ngeh ngeh ngeh.....

1 comment:

Nida n' Hanafi said...

Sekejap je masa berlalu.. dulu rasa baru berbincang utk ke NZ... tuptup dah sampai... laaa ni dah 5 bulan pun berlalu. Rasa baru semalam mak, As, Yu, Azim dan Aleesya ke sini.. rindu sesangat... uwaaaaaaa

Jom tengok gambo2.........