Kliklah dulu tawaran-tawaran yang menarik disini

Wednesday, November 30, 2011

lagi lagi Jusco....


Hello Papa... cepatlah Papa... Kata nak g Jusco nie.......

My Favorite Mc'd Icecream.....

Also my favorite playground... best2.....

Ada aku kesah...  rambut serabai ke... aiskrem sepah ke.... ini ler dia....

Ini pulak kat Jusco Tebrau.... ramai giler kat Sushi King.. best ke... aku x ernah makan pun kat sini....

Apa yang best nie? kompius aku.... (sambil jenguk2)...

Tengoklah.. mereka beratur sampai sini.....

Ini budak sukahati dia nak landing mana2.... memberatkan badannya bila didukung... nak jugak main kat lantai!

Akhirnya berjaya ditangkap!... Aku x larat nak dukung.....

kalau pergi Jusco x boleh miss... 'wajib' kesini.... nasib korang dapat papa baik taw!... Kalau mama tak kose nak layan tempat2 cengini!.... Bukan cukup RM10 kat sini... hampeh.com


Ini pun sama nak jugak main..... aduyai.com

Hah... kalau ke sini aku ok... cepat jer aku jalan.... agak2 kat mana ek?... Ada meja tergantung kat siling dia?.
yeah..... feberet Afiq juga makan cheeseeeeeee..........

Uik?... awat serius jer muka mu?....

yeah.... ini order dari aku... my feberet! chicken wing.... aduh..... macam baru lepas mengidam.....

Ok... dah sampai main menu.... perrgh.....

mak aiii....... sooo....nyummy......

kusyuk dan tawadu'


Tu dia.... dapat jugak amik gambar aku.....

gilers lah... dulu2 order cengini x pernah abes.... sekarang?.... x pernah tak abes..... perrgh... besar sudah keluarga ku rupanya......ha hahaa haaaa...... Alhamdulillah.....

No comments:

Jom tengok gambo2.........