Kliklah dulu tawaran-tawaran yang menarik disini

Friday, December 23, 2011

Aku kurang sihat.....

Gambar ehsan en.google





Semalam aku dah mula pening, loya2 rasa nak termuntah..... bukan sekadar tu aje.. perutku mula sakit2 menyucuk2 ditambah juga sakit seperti cirit birit..... Aduh... teringat masa ngandung2 dulu.... bila terjadi seperti ini... seriau meningati kisah silam..... x nak mengandung lagi rasanya... 

Tapi,
ini bukan pasal aku mengandung ke apa..... masa hari Rabu tue aku just makan prosperety kat Mc'd jer..... petang dah mula lapar. Malam nak jugak nasi, tapi perut nie dah tak tahan lapar, sebu, pedih perut lapar yang amat. Then, Khamisnya (semalam) perut aku, kepala aku.. tekak aku semua buat hal...  aku just bersarapan lontong kering jer.. tenghari aku balik rumah kejap just tido sebab x tahan pening kepala!.... Malam tadi juga balik dari keje aku melatak terbaring lagi .... Nasib baik cik hubby memahami... dia yang masak untuk dia dan anak2... aku dah x boleh bangun dah..... adeeeh lah hai..... Maknanya semalam, seharian aku x makan.......

Pagi nie, alhamdulilah rasa pening tu dah kurang tapi perut nie pulak rasa lapar.... aku letak minyak angin banyak2.. ah lantaklah orang bau minyak angin.. yang penting perut aku rasa lega.... rasa pening dah kurang tapi x larat lagi nak melakukan kerja2 seharian.....

Maka,
pada pendapat aku.... semua yang berlaku sebab 'masuk angin'.... macam mana nak diet?... baru berlapar sikit perut dah pedih terus masuk angin terus penyakit lain yang datang..... owh diet... bilalah aku boleh diet?..... dari aku sihat sebab makan terus x jadi keje bila perut lapar.... huhuhuuu...... 

Semoga perut, kepala dan tekakku boleh manahan semua dugaan2... Semoga aku dapat diet... tinggal seminggu jer... ha haaaaaaa hahaaaa..... Nak diet tahun depan!..... Papa dan Afiq juga yer...... hope success!..... ( Buat cengini sebab nak semangat datang! )

1 comment:

Cikgu Nana said...

Kihkihkih..... Lapo siot! Camno la nak diet huuuuuu

Jom tengok gambo2.........