Kliklah dulu tawaran-tawaran yang menarik disini

Wednesday, December 21, 2011

Ombak Rindu



Ahad lepas, 18 Dis 2011 selepas menghantar adik ipar ke Politeknik Merlimau Melaka, anak sulungku merajuk-rajuk sebab nak ke Woodland.... Woodland.. Woodland katanya.... eh bila pulak aku janji nak ke Woodland... Papa pun x der janji... rupa2nya dia nak ke Water World.... Atau Wonderland Ayer keruh tue..... ha hahhaaaaa.... Asalnya plan nak kesana... tapi hari Sabtu tu kami sampai agak lewat... pulak tu hujan... maka, plan bertukar. Ahad pun masih hujan dan proses daftar agak lewat siap.. maka kami cancel plan nak kesana.... dah dia menuntut2 dan merajuk2... Akhirnya cik hubby memujuk untuk tengok wayang di JB jer malam nie.....

 
Dalam Lessure Mall, JB
  
Baru nak buat piece dah kena snap dulu... ho ho hooo....
 
Duduk diam2 yer sayang
Walah walah... dulu2 budak kecik nie masuk wayang kat Tebrau City dia lantak tido... kali nie... aduh suara dia jer..... Memula dia panjat2 kusi nak depan belakang... (ikut abang ngah dia)... dah boring lasak2 dia duduk diam.. (kejap jer) pastu tengok movie lak dia... nampak orang tu peluk2 , dah dia peluk2 aku dan menjerit kuat2 ..."cayang"..... "cayang"... banyak kali pulak tu... satu panggung dengar suara dia jer... cian lah pulak nak marah sebab dia peluk aku masa dia jerit2 cakap sayang.....  last2 pujuk suruh diam... 'akhirnya' dia tidur sebab aku x layan dia... aku nak jugak layan movie nie... asyik layan dia jer.. aduh... kacau betullah mama nak tengok Ombak Rindu nie.... Apapun citer nie memang sangat2 sedap dan aku memang suka dengan actor dia..... woooo... best oooo..... rasa nak tengok lagi citer nie.... ngeh ngeh ngeh................


No comments:

Jom tengok gambo2.........