Kliklah dulu tawaran-tawaran yang menarik disini

Monday, December 19, 2011

sedap ke....


Atas gambar yang menarik... apa lagi bab jalan2 cari makan.... blog cik bunga telah menguja untuk aku mencuba... aku bab makan2 nie sangat2 suka.... suka mencuba dan nak rasa..... (haisshhh... macam manalah nak kurus cengini..). So, apa lagi... tadi kebetulan nak ke Regency Hospital tengok anak sedara baru, alang2 nak beli hadiah baby, aku pun belilah menda nie.... sekali hadap jer.... terus licin... Aku, cik hubby dan anak2 sangat2 suka.. kata cik hubby... nanti kita beli lagi lah... murah pulak tue.... yang penting  SEDAP!...

KAT MANA NAK DAPAT MENDA NIE?.....

1) Masuk Tesco Seri Alam. 
2) Cari kat Food Court dia.....
3) Depan Food Court @ Sebelah King Bakery kat kedai BIG APPLE nama dia....
4) Macam Dunkin Doughnut... Pilih jer berkenan yang mana.....
5) Harga ok lah... boleh diterima..... yang aku beli nie 6 pisces RM13.50.
    yang lain2 punya rege aku x ingat... maklum ler dah tua.... 
    yang aku ingat yang aku beli nie jer... hi hi hiii.....
6) Terus makan sebab sangat2 sedap... sekali hadap jer...

Ok, apa rasa setiap satu yg aku beli?....
1) Cheese - Biasalah rasa cheese... ini aku bg abang long.. feberet dia... aku rasa, not bad.. sedap!... 
2) Kuaci - yang nie?... memula Azim yang nak... tapi aku yang suka... rasa?... sedap juga sebab kuaci dia rangup2 belaka... ada rasa lemak2 berkrim!..best best....
3) Chocolate - yang nie pun best... sedap!.. rasa coklat dia nyummy2... tapi aku tak suka tengah2 dia letak vanilla cream.... best..best...
4) Strawberry cream - sedap.. tapi agak manis sikit.... best....
5) Almond - aku suka sebab x manis sangat... rasa almond yang memang lemak2... best best best...
6) Capucino - rasa dia sedap... laki aku yang amik nie sebab dia kata best sangat2... aku pun suka ... best.. best.. best...

Ok.. itu rate bagi tekak aku.... paling sedap dapat 3 best... sederhana 2 best.... dan best... tapi semua memang best!!!!... Boleh ulang semula di BIG APPLE!...


1 comment:

Asmida said...

malam tadi pergi tesco lagi... beli barang dapur... nak beli lagi kat Big Apple nie sekali jer dah tutup lah pulak... cian cik hubby dia yg nak bebenonye..... :(

Jom tengok gambo2.........