Kliklah dulu tawaran-tawaran yang menarik disini

Friday, May 11, 2012

Hantar Nini Ke Poly Merlimau

Bukan menda baru pun cuma aku baru ter'jumpa bila godeh2dan kemas kini laptop. Nak jugak masukkan sebab aku pun nak kemas kini blog aku mengikit label baru yang aku suka sendiri.... Tiada kaitan dengan sesapa, sebab aku memang suka ubah suai kedudukan baik di makmal aku, tempat duduk aku, rumah aku atau mana2 pun... rasa boring kalau tengok sama jerk.... Ini pun kat ruang tamu rumah aku ubah sikit kedudukan sofa dan TV.... ah' lantaklah.... aku nampak ok aku buat... nanti agak2 dah boring dan tak berkenan aku ubah lagi... he hehee heeee... Kejadian nie berlaku pada bulan Disember 2011 yang lalu dimana aku menghantar adik iparku Nini sambung belajar ke Politeknik Merlimau, Melaka.....

Kami di Planetarium Melaka
Kat dalam Planetarium.... uiks?.. Nak bergambar dengan angkasawan negara ke?....
Gambar gelap sebab tengah tengok movie 3D.. ala2 wayang gitu..... tapi kena baring taw....
Kat luar selepas sejam lebih didalam planetarium....
Pastu kami ke Mydin!.........
Napa Abby wat gaya gitu....
Jom kita beli jambu!.... Tapi mahal jambu dia nie... i'm sorry....
Jom... Aiskrim pulak.....
Apalah yang korang beli tue?....
Selepas makan malam... lebih kurang dah pukul 11 malam dah masa nie kami ke river cruise pulak.....
Oleh kerana river cruise dah tutup sebab sampai sini dah pukul 12 malam, maka kami naik beca jerlah....
1 beca nie tak silap aku dia amik RM 20 ke RM25... gitu ler....
Beca-beca kami.... Papa bayar tapi dia yang x naik sebab semua beca dah penuh... hu hu huuu....
Ni beca aku.... jom naik... sya2 tengah mamai2 bangun dari tidur... kasut pun tercampak entah mana dah hilang.... :(

No comments:

Jom tengok gambo2.........