Kliklah dulu tawaran-tawaran yang menarik disini

Tuesday, January 22, 2013

sempooootttttt mak...

Oklah... just want to share with u all apalagi yang sedang menunggu jawapan dari aku.... Kenapa?.. Banyak betul komen dari blog aku nie tentang ke Guangzhou.. So, semua memerlukan contact number translator. Actually, terus terang aku katakan no phone mereka langsung tiada dalam simpanan hset aku sekarang nie, No telefon kawan2 semua pun hilang dek anak aku main hset... habes semua phonebook aku tiada... So, maaf ku pohon sekali lagi..... Maaf kedua ku pohon sebab lewat membalas jawapan. tengoklah entri last... hampir sebulan berkesempatan buka blog nie semula... very2 sorry okey..... kekangan kerja sekarang sangat tidak sama dengan dolu2 apalagi sekarang tengah bizi dengan audit MQA... Kalaulah gagal diakreditasi kursus bebudak nie....  semua akan dipersalahkan.... masing2 akan menuding jari bagi sesiapa yang membuat silap walau sebesar zarah pun akan tetap ingat "si dia" yang buat silap!.. ya Allah permudahkanlah urusanku.... lancarkanlah segala proses Audit MQA dijabatan dan jauhilah aku daripada di audit dan sekiranya aku terkena mudah2an terlindunglah semua kelemahanku.... lancarkanlah semua urusan yang berkaitan denganku... Amin.....

Hati sekarang memang dug dag dug dag..... tak setenang air dikali... ceh wah!... urrmmm actually semester  ni ada 2 kerja baru yang aku perlu hadapi... Pertama : Ketua Penyelaras Kursus  Kedua : Jawatankuasa Projek. Urrmmmmm orang baru belajar nie lain.... apalagi jika mengambil alih tugas orang yang 'kurang' bertanggungjawab. Semua dokumen 'kelaut'... permohonan berkaitan kursus tak pernah buat untuk penambahbaikan.... last2... fail yang diberi aku campak bagi orang lain... aku buka buku baru!!!!.... Ingat senang nak mulakan dari zero????..... Kalau dah ada tu lain ler tinggal penambahbaikan..... pening!!!!... pening!!!... pening fikirkan ada manusia yang bersikap begini!... Tak malu ke dia serah tugas kat aku macam nie?.... i'm very2 sorry kalau dia membaca blog nie dan terasa..... aku tahu dia tahu akan kewujudan blog ini.... terpulanglah untuk dia menilai... semoga ayat2 aku ini akan membuka hatinya supaya tiada orang kedua yang akan terkena...... kerjalah dengan sebaik mungkin... minimumkanlah kelemahan kita walau sesibuk mana pun kita..... janganlah kerja nak menyusahkan orang lain.... bagi aku... biasanya kalau kerja melibatkan orang akan dahulukan barulah buat kerja kita.... tak tahulah orang lain kan macam mana....

Oklah... kerja lain sedang menanti.... walaupun ambil waktu 7.30 - 4.30ptg waktu balik tetap macam biasa.... pukul 6 juga baru sampai rumah..... penaaaatttttzzzzzz........ baca blog pun x sempat apalagi nak update....

Bagi sesiapa yang memerlukan contact number untuk translator di Guangzhou, China.... saya sertakan dibawah.... nama comel dia Rabiatul...... Memang baik dan bagus.....

nurrabiatulothman@yahoo.com

No comments:

Jom tengok gambo2.........