Kliklah dulu tawaran-tawaran yang menarik disini

Saturday, January 26, 2013

Steamboat

teka... gerangan tangan siapakah ini?
Jemput makan semua...

Yang malasnya nak handle bebudak nie main api... huh!!...

siput????....

akhirnya....

Steamboat di Masai.... memula nie pergi masa cuti sekolah awal bulan Disember.... Masa nie Afiq tak ikut sebab ikut atok mak dia ke Pahang. Bujang sorang aku nie bukan kira, bab jalan no1... sapa2 jer dia nak ikut..... sebab cuti sekolah, maka aku beri kebenaran 100%... biarlah dia penuhkan masa cuti sekolah dia dengan pelbagai pengalaman.......
Apa aku nak cerita, kali ini aku pergi sini ada pulak siput nie... umur hidup  pernah makan dan x terniat nak order.... Bila nampak orang makan kat restoren belangkas teluk sengat jer aku pelik.... ishhh... sedap sangat ker?... Oleh kerana kali nie tak perlu diorder dan makanlah berapa banyak yang mahu.... maka aku pun mencuba... inilah first time aku makan siput nie taw..... so, kalau orang cerita aku tak pelik lah..... urrmmm.... rasa dia? Not bad but.... kalau suruh order belum tentu aku nak lah..... tapi kalau free aku nak macam kat sini... ha hahaa haaa.....
*************************************************************************************************
Oleh kerana kejelesan Afiq mendengar kami makan steamboat, maka minggu depan sekali lagi kami berkunjung disini melayan anak2.... mereka nie memang suka ke steamboat... tapi bukan suka makan... suka main masak2 dan bakar2... tukang perabesnya?.... hah yang besar gedabak macam tong nie ler tukang perabis makanan dia orang..... hu hu huuuuu......
Kali ini buat pertama kalinya aku datang waktu petang.... x pernah pun... biasa datang lepas margrib.... urrmmm x kisahlah... aku pun bukan nak melantak pun.... actually, aku x suka sangat steamboat nie... cepat kenyang tapi makan x puas..... lebih baik makan seafood puashati... tapi anak2 memang SANGAT2 suka ke sini.... urrmmm inilah sebagai ibu bapa kan... seboleh2nya akan cuba penuhi hajat anak2.....
Dan kali ini pergi hujan selebat2nya... dan inilah kali pertama kami memasak didalam restoren.... perghhhhhh..... rasa kurang oksigen jer.... hi hi hiiii.... anak2 punya pasal... layannnn...... Tapi kali nie datang, siput macam kat atas tu tiada...... so, belum tentu menu akan dapat yang sama lah kan setiap hari... hu huu huuuu......
Sukalah korang yer..   ramai geng....

Penuhi hajat budak comel nie.....

No comments:

Jom tengok gambo2.........