Kliklah dulu tawaran-tawaran yang menarik disini

Thursday, October 6, 2011

Majlis AKJ dan Pra Graduan JKE

 aku dan dia.... Intan payung @ member bergosip @ member separtition @ member setia mendengar cerita dan masalah aku... he hheeeeeeee......

telah ke Majlis AKJ dan Malam Pra Graduan JKE bagi sesi Jun 2011 
Tempat : Dewan Suasana, Hotel Selesa
Tarikh : Selasa (04.10.2011)
Masa : 8.00 Malam

Ok.. kali nie aku belum dan rasanya tak de masa nak story banyak2 just layan gambar2 coz dah beberapa hari tak update dek kesibukkan AUDIT SIRIM bermula hari ini dan esok.... Semoga Allah selamatkan aku daripada AUDIT SIRIM nie....

 Aku amik port tepi sekali..... senang orang tak nampak aku nak melantak nanti... kah kah kah..


 Selama bekerja 11 tahun di PJB aku rasa dan yang aku ingat ini kali pertama aku mengambil gambar bersama Pengarah PJB...

  Tahniah pada semua pelajar2ku terutama pelajar bawah aku sebagai Penasihat Akademik....

 Rakan semeja.
 Skodeng makanan
 dah kena ambil dengan kami masuk kat pinggan memasing.. baru ingat nak snap gambar...
ini aku punye.. banyak tak aku makan??.. Actually sebelum kesini aku nak meratah ayam goreng seketul dek mengalas perut dulu takut majlis lambat mula....

No comments:

Jom tengok gambo2.........