Kliklah dulu tawaran-tawaran yang menarik disini

Tuesday, July 24, 2012

Dugaan di Bulan Ramadhan....

Mood saya kurang baik hari ini..
Tak nak bercerita panjang... sememangnya hari ini dan minggu2 ini aku amat2 bizi.. masih banyak kerja yang masih pending!!!!............. dalam kerja2 yang masih pending datang kerja2 orang lain yang perlu aku pikul 'seorang diri'..... Rasa sangat2 tention!!!....
Aku langsung tak berminat nak cerita panjang..... sebab aku tahu blog ini ramai yang silent reader... tak nak ada yang terasa hati... tak nak ada yang sentap.... tak nak dengan adanya entri ini orang bercerita panjang.... kalau ada yang main agak2 main teka2 itu terpulang.... yang tahu cerita sebenar hanya aku.... dan aku sahaja yang tahu.... blog ini tempat aku nak meluah rasa..... Aku tahu, ramai rakan sekerja membaca blog kesayanganku ini.... dari rakan karib yang memang tahu diriku sampaikan rakan yang jarang sekali berbual pun tahu akan kewujudan blog ini..... Blog ini tiada limited... nak baca boleh baca.... harap2 tiada sesiapa akan buat andaian sendiri.... dosa tanggung sendiri ye... hi hii hiiii.....
Saya amat penat hari ini... kelas saya penuh..... dari lab sampai ke teori!... Dari pelajar yang pandai dan ada yang sengal!... cakap sekali tak faham.. dua kali diterangkan...  tiga kali masih bersabar... empat kali muka dah masam... lima kali ko memang sengal!!... geram!!..... dahlah bulan puasa.... nak suruh aku ulang berapa kali cakap?.....  dari semalam aku ada jumpa pelajar begini... sampailah hari ini...bertanya soalan yang sama!!!.....
Papa... malam nie kita berbuka diluar ye... nak amik mood baik dengan family lagi bagus!!!....

No comments:

Jom tengok gambo2.........