Kliklah dulu tawaran-tawaran yang menarik disini

Tuesday, July 3, 2012

Minggu yang meletihkan...

Salam...

Tak sempat nak upload dan cerita banyak2... just want to share my activities this week....

Sabtu - Isnin = Program Explorasi Dunia Luar Bersama pelajar & staf JKM ke Batam.
                       ( Saya tumpang menyelit jugak sebab ada program CSR gara2 nak sijil )

Selasa = Hari ini ler... pagi sempat gak basuh baju & buka tenet japs.... jap2 pun hampir 1 jam dah....
              Jap lagi lepas Zuhur ke petang ke saya nak ke Kuala Lumpur.... tengoklah...

Rabu = Seawal jam 6.30 pagi saya akan terbang ke Bandung, Indonesia bersama cik hubby tercinta...
            Anak2 kena tinggal sebab sekolah!... dan kami dah rasuah mereka ke Batam weekend lepas!..
            Activity di Bandung.... Harap semuanya berjalan lancar!...

Khamis = ( Jangan gelakkan saya!... sebab saya dah puas kena gelak dengan cik hubby...)
                Pagi masih sempat taw kalau nak shopping seround lagi!!!.... urrrmmmm hi hiii hiiiii hii
                Malu nak beritahu... Petang tue saya kena balik sebab kapal terbang dah tunggu saya....
                Ha ha haaaaa haaaa....................
                ( Memang saya yang beli tiket.. memang saya yang sponsor cik hubby... bila saya yang membeli
                tiket, saya amat2 rindu anak2 bila ditinggalkan... tu yang ke Bandung 2 Hari sahaja.... macam2
                fikir... cian Aleesya kena tinggal dengan kak ngah aku.... cian kak ngah aku kena berjaga malam..
                Cian anak2 bujang aku... mcm mana nak sekolah... mak mertua nak jaga lagi... urmmmm....
                Tu yang jadi 2 hari jer tue.... hu huu huuuuu....

Jumaat = Saya masih bercuti... masa nie saya nak berehat... nak kemas rumah yang tak serupa rumah
               ( Harap2 planning menjadi... hi hii hiii hii.... jangan tetiba kena penyakit 'M' dah ler.... )

Sabtu & Ahad = Tak pasti lagi...

Isnin  ++ =  KERJAAAAAAA................... KERJAAA............................. Mulalah rutin kerja saya kerana
                   pelajar2 baru dan lama mula mendaftar diri......  Semoga saya lebih bersemangat kerana puas
                   dan banyak sungguh 'cuti-cuti' untuk tahun ini......  Cuti saya dah tak banyak...
                   nak simpan untuk raya dan cuti sekolah nanti... hu huuu huuuuu...

Okey.... inilah minggu yang meletihkan saya...... dan inilah cuti2 terakhir saya untuk tahun 2012 bersama 'Air Asia'....... semoga semuanya berjalan lancar.................... AMIN...

No comments:

Jom tengok gambo2.........