Kliklah dulu tawaran-tawaran yang menarik disini

Friday, July 27, 2012

Welcome back!!!...

Suatu masa dahulu....
Masa nie anak aku baru 2 orang... dan Azim masih kecil dan manja....  begitu juga Anis dan Zulfan... kini mereka sudah pun bersekolah dan Azim sudah pun mempunyai adik... cuma Anis dan Zulfan masih ku tunggu... hi hii hiiiii... (bilalah korang nak dapatkan baby baru ngek?....). Masa nie masih lagi ku ingat saat nak menghantar keluarga kakak iparku nak ke New Zealand. Urmmmm sekejap jer masa berlalu....


Saat paling menggembirakan!...
Memang... Memang aku tak sangka bahawa aku dapat menjejakkan kaki ke Bumi New Zealand!!... asalnya memang tak de planning tetapi anugerah dan rahmat dariNya, Alhamdulillah aku bersyukur dapat juga ke sana... itu pun sebab ada kakak ipar dan family... kalau tak der... sah-sah aku tak sampai juga kesana..... he hee heeee.....

dan kini, mereka selamat sampai di bumi Malaysia pagi tadi.... Kakak Ipar menelefon cik suami.... Gembiranya rasa hati mereka selamat pulang ke Malaysia. Kalaulah Pahang tu dekat dengan Johor, Sah-sah aku dah ajak cik hubby zaaasssss bertemu mereka!!!.....  seronoknya mereka dah pulang.... pulang dengan pelbagai pengalaman indah..... suka duka dirantau orang.... pulang dengan kejayaan... mudah2an kejayaan terus mengiringi mereka dan kami jua..... 

WELCOME BACK TO MALAYSIA untuk Kak Long Nida and family.... 
SEMOGA CEPAT SERASIKAN DIRI DIBUMI MALAYSIA SEMULA......
SELAMAT KEMBALI BEKERJA SEMULA......
Semoga kita dapat dipertemukan suatu masa nanti.... Raya pun dah dekat nie... mudah2an.....

No comments:

Jom tengok gambo2.........