Kliklah dulu tawaran-tawaran yang menarik disini

Friday, July 22, 2011

Azim

Tiada apa yang nak ku coretkan hari ini.... cuma teringin mengimbau kenangan bersama anak-anak yang mama kasihi.... Azim. Itulah nama yang kami beri buat putera keduaku.... Kelahirannya di Hospital Sultanah Aminah Johor Bahru pada 11.1.2007. Kini sudah berusia 4 tahun dah telah bersekolah di tadika At-Taufiq.....
Kelahirannya memang dirancang kerana masa ni aku masih dalam tempoh bergelar pelajar... Maklumlah, baru nak sambung Ijazah.... So, aku memang kena plan takut kena time final exam.... Kalau nak tunggu abes belajar mau makin lama lagi kang!... So, tahun 2007 adalah aku berada ditahun akhir pengajian. Aku rasa aku mampu belajar bersama anak kecil yang bakal lahir nanti. Cuba keadaan tetap berbeza dimana aku kena lebih rajin dan banyak bersabar.
















No comments:

Jom tengok gambo2.........