Kliklah dulu tawaran-tawaran yang menarik disini

Thursday, July 7, 2011

Banyaknye keje yang nak dibuat!!!....


Diam tak diam dah hari Khamis..... Owh...Minggu depan aku akan berkursus seminggu diPangkor!!!... Pelajar2 sudah mula melapor diri semalam... Bermulalah kerja2 rutinku..... Semalam sibuk mendaftarkan kursus pelajar aku.... Sibuk sebagai Penasihat Akademik!!!... Oh kelasku sudah semester 6!... Tetapi ramai yang bermasalah... yang akan grad on time aku rasa cuma sepruh dari kelas sahaja ... dan bakinya akan kita jumpa semula semester hadapan... pening2 menjadi Penasihat Akademik sekiranya pelajar2 kita bermasalah!......

Dan kini dah hari Khamis.... malam tadi kompomkan dengan ucu konon nak stay rumah dia weekend nie pun planning bertukar sebab Mak usu bersalin.... owh... macam mana nie nak settle..... Mr Hubby lak tak boleh cuti dalam sebulan nie sebab dia bari kenaikan gred ke 42!....memang syarat tidak boleh mengambil cuti selama sebulan dari tarikh kenaikan pangkat..... tarikhnya pada 16 Jun.... Masa tu kami masih di NZ.... So, kami tak berani nak ambil cuti!!!..... Macam mana nie?... Kursus start hari Isnin... siapa nak teman aku kat sana Ahad malam Isnin?...... sorang2??... dahlah aku tak pernah ke sana.... aku nie pun kira penakut gak... hu huhuh uh.... sabo jerlah kan....

Oklah.. kat sini aku nak motivasikan diriKu.... bukan roti basi yer!!..... Planning aku untuk hari ini....
1. Buat FRP.... Buat lesson plan........
2. Siapkan Minit Mesyuarat Exam lepas....
3. Gosok Baju Afiq untuk seminggu - untuk minggu depan semasa ketiadaanku!....
4. Gosok baju Azim juga untuk minggu depan....
5. Basih kasut Anak2... pagi tadi aku dah rendam......

Untuk Esok Pulak!.....
1. Kemas rumah sikit2...
2. Kemas baju nak berkursus...
3. Kemaskan buku sekolah anak2.....

Oklah.... semoga apa yang aku plan menjadi...... oh.... pening kepala dan serabut dibuatnya!!...... Semua belum settle......

No comments:

Jom tengok gambo2.........