Kliklah dulu tawaran-tawaran yang menarik disini

Friday, June 10, 2011

Dah boleh lalu dah.....

Hari nie suami aku dah amik cuti nak ke New Zealand... tapi aku masih bekerja dihari ini.... ngeh ngeh ngeh...... Pagi2 Ejai dah cal dia kata Highway E22 ke Desaru dah boleh lalu..... percuma selama sebulan... So, suami aku apa lagi... dia nie memang kaki jalan... tengah dok tido terus bangun kata siap2 nak g sarapan.... aku memang dah bangun sebab nak g keje..... So, suami aku dan keluarga dia bersama Ejai telah ke Bandar Penawar untuk sarapan pagi.... he heheeee.......

Inilah dia suasana disekitar jambatan.... Lebih kurang macam kat Batam ler gamaknya..... Kecut jugak lalu atas jambatan tue.... aku pernah lalu sini masa dalam construction dulu.... ha haaaa haaa... ( degil nie.... ) Nasib baik x der pape.... tapi selepas itu... memang serik nak lalu sebab memang ngeri lah... kenderaan petugas lalu lalang... sibuk baiki jalan lagi... bahaya taw!.....
Ni pulak adalah sebelum naik atas jambatan dari Desaru.... masa nak balik tue.... Suami aku mula2 lalu lorong touch n go.... sebab lorong tiket ramai orang..... rupa2nya tengah perasmian..... Last2 suami aku bertukar laluan..... Rupanya lalu satu lorong nie dapat hemper beb!..... best giler walaupun x lah sehebat mana hamper tue kan... tapi, dah dapat free.... mau tak gembira.??... best3....

Ini lah hampernya..... anak2 memang suka..... Terima kasih pada pengurus highway E22 sebab bagi hadiah... siap amik gambar lagi tue kat Plaza tol tue... tengah perasmian... dapat masuk paper tak???ngeh3......

1 comment:

Cikgu Iza said...

wahhh..semangat pergi sarapan kat bdr penawar..haha
dapat hamper lagi..best2!!

Jom tengok gambo2.........