Kliklah dulu tawaran-tawaran yang menarik disini

Wednesday, March 6, 2013

Mohon maaf pada semua.....

Assalammualaikum.....

Dikesempatan ini, saya memohon jutaan ampun dan maaf pada semua reader blog kesayanganku ini kerana.....

1. Saya tidak berkesempatan login dan seterusnya membuka segala komen tuan/puan..... Mohon maaf sangat2 akibat kekangan masa yang tidak mengizinkan. Antara persoalan yang saya ingat :

a. Tentang Mee Tarik di Guangzhou... Maaf sangat2 bagi cerita Guangzhou saya betul2 lupa. Nama jalan atau tempat pun saya tak tahu.... saya main ikut jer dimana translator bawak. Yang saya ingat, saya makan mee tarik tu dekat kedai corner lot.... memang special tiada ditempat lain.....

b. Tentang airport tax di Semarang... TQ menambah info..... sangat2 appreciate your comment.

Tu jerlah yang saya ingat pasal komen nie... banyak soalan2 tentang China... Hah bagi yang nak no telefon Rabiatul @ translator tu saya hanya ada email dia jer... valid lagi ke tidak saya tak tahu.... Maaf sangat2.... Saya memang x familiar dengan nama2 dan lokasi2 jika tuan puan tanya.... Alamat dia saya dah paste di bahagian shoutmix saya... TQVM.

2. Saya juga mohon maaf zahir dan batin pada tuan/puan semua.... InsyaAllah saya akan menunaikan umrah dalam waktu terdekat ini. Mohon maaf sekali lagi jika ada tersinggung kata, perbuatan, halalkan segala makan dan minum. Doakan saya diberikan kesihatan, keselamatan dan dipermudahkan dalam menunaikan ibadah umrah. Doakan saya supaya mendapat umrah yang mabrur.... insyaAllah.

Sekian, terima kasih daun keladi..... jangan serik... ada masa lawatlah lagi blog ini sebab buat masa2 ini saya memang sangat2 sibuk dengan kelas/kerja.... hujung minggu juga saya mengajar student part time, dan hujung minggu juga saya sibuk dengan kursus umrah. InsyaAllah, mudah2an apabila selesai sudah semua kerja2 ini saya ada sedikit masa untuk update blog ini..... 
InsyaAllah.

1 comment:

Baitie ^_^ said...

Mudah mudahan dipermudahkan urusan menunaikan ibadah umrah.....sihat sihat selalu...... ;)

Jom tengok gambo2.........