Kliklah dulu tawaran-tawaran yang menarik disini

Friday, September 30, 2011

Dara Pujaan.....

oh dara pujaan.... tapi ini bukan lagu yang glamour zaman dolu2 tu yer.. ini adalah kisah dara pujaan hatiku... buah hati pengarang jantungku....
he he hehee... aku suka tengok buah hatiku nie posing.... tapi aku lah kan... bukan korang lah... dan aku percaya korang kompon akan merasai menda yang sama jika anak2 kita ini pandai dan macam2 gelagat yang mengembirakan hati kita kan.....

 dah macam pengantin dah anak mama nie... control ayu jerk....

 sekali jer control ayu... yang lain tetap nak posing iaitu cara menyengetkan badan.....

 yang nie pulak nak sengetkan kepala dia.... macam2 anak mama nie..

 hah!.. yang ni satu badan dia nak senget.. kepalanya lah.. badannyer lah... hai macam2 anak mama sorang nie.....

 ini pulak adegan minggu lepas sewaktu aku ke TESCO rehat tengahari... geram sangat2 kat bahagian2 kasut bebudak...

 Sudahnya.. melekat jugak satu!!... geram dengan selipar barbie nie.... so sweet...

lepas balik kerja... sementara menunggu abang long balik sekolah.. tak sabar2 nak kenakan selipar baru dia... tadaaaaa......

sekali jer kan.... huk huk huk..... ter'keciklah pulak!.. sedihnya.... boleh tahan gak rege dia pulak tu... kalah selipar mama dia.... sob sob sob.... apa boleh buat... dah 2x aku beli tersempit... kali pertama kasut yang nak ke NZ dulu2... nasib baik kasut raya dia tak sempit sebab aku bawak orangnya.. kalau tak bawak ini ler jadiknya... ha hahaaaaaa....



No comments:

Jom tengok gambo2.........