Kliklah dulu tawaran-tawaran yang menarik disini

Tuesday, September 6, 2011

kisah raya ke2

Hai kawan2.... ini kisah kami semua.... jom kita tengok......

\/

\/

\/

Seperti yang aku telah beritahu dalam entri sebelum ini, setiap 2 tahun sekali keluarga sebelah bapak aku akan mengadakan perjumpaan keluarga arwah Hj. Omar. Perjumpaan ini telah kami adakan semenjak arwah atok ada lagi... rasanya lebih dah 15 tahun majlis nie dilaksanakan. Semua anggota keluarga keturunan wajib datang. Duit raya (hasil jualan tanaman dan pusaka) akan diberi sorang sedikit. Termasuk aku yang dah besar.. anak, cucu dan cicit semua merasa walaupun x banyak mana. Kali ini diadakan di Kg Pemanis 1, Segamat, Johor. 2 Tahun depan, program raya tak jauh kami tuju.. cuma mereka yang lain pulak jauh nak ke mari iaitu giliran Pak Lang Aya di Lok Heng pulak....he heheeee....... maklum ler, kebanyakkan adik beradik bapak aku nie tinggal di Muar.....

ceteka.... mana muka aku?... dimana mak aku... dan sah2 korang pasti nampak bapak aku kan????.......

Ni pulak selepas acara tamat lebih kurang jam 4.00 petang... sesi bergambar... nak masuk semua org memang tak muat.. so, apa yang muat jer lah....

cecari dimanakah aku????.... oh dimana.........

inilah adik beradik bapak aku.. semua ada 10 (1 meninggal masa dia bujang dulu2 kala.. lama dah......)
inilah keluarga kesayangan aku..... sayang sangat kat korang2 semua....
No 1 : Keluarga Pak Long tak de lah pulak gambar....
No 2 : Tema tahun ini... coklat coco..... (Keluarga Pak Ngah Wahab)

No 3 : Keluarga Pak Uda Nong

No 4 : Keluarga Mak Itam Arah

No 5 : Keluarga Pak Andak Hamid ( tuan rumah )

No 6 : Keluarga Pak Lang Aya

No 7 : Keluarga Cik Embung

No 8 : Keluarga Cik Nan

No 9 : Keluarga Busu Mas.....

* pssst... inilah Busu Mas yang aku ceritakan tue.... best jer tengok family dia... enjoy, sporting, keluarga ramai yang berjaya... ramai yang lulusan luar negara... alhamdulillah rezeki dia... dalam banyak2 adik beradik keluarga bapak aku, dia lah yang paling berjaya. Mudah2an menurun aku juga sebagai anak bongsu turut berjaya dalam kerjaya, keluarga dunia dan akhirat... amin.........

No comments:

Jom tengok gambo2.........